ČERNÝ TRH

Vytlačování zákazníků z legálního do černého trhu nastává obvykle při neúměrném zdražení požadovaného zboží. Jako zákazníci si nemůžeme nebo nechceme koupit zboží v legálním obchodu a tak hledáme způsob, jak si zboží obstarat nelegální cestou za nižší cenu někde jinde. Černý trh se rozvíjí jako přímý důsledek legální nedostupnosti zboží.

Legální nedostupnost zboží může mít dvojí charakter. Buď je nám zboží nedostupné kvůli vysoké ceně nebo nemáme do obchodu se zbožím přístup. Pak míříme na černý trh.

Typickým příkladem, kdy míříme na černý trh, je nákup alkoholu, cigaret a zbraní. Až obdržíme zákaz vstupu do obchodů kvůli absenci očkování, černý trh získá obrovský impuls k rozvoji. Odhadem polovina z nás zamíří na černý trh. Černý trh čeká skvělá budoucnost. Černý trh se stane nejperspektivěnjší oblastí lidského podnikání. Černý trh je mimořádná příležitost, kterou si nemůžeme nechat ujít.

Svět bude přepisovat svoji historii, mapa lidského konání se bude překreslovat. Na dosah je nám nový černý světový řád, proti němuž je zelený úděl zanedbatelnou patálií, který se beztak přebarví do černého údělu. Mnohobarevnost (duhovost) světa bude blednout před všeobjímající a všepohlcující černotou. Odvážně spějeme k černým zítřkům.

Připravovat se můžeme již dnes. Můžeme vyhledávat, kde fungují černé supermarkety, kde jsou v provozu černé restaurace, kde se nám otevírají černá divadla. Kde si ráno dáme černou kávu, kudy pojedeme jako černý pasažér, kde nás najmou na černou práci, kde budou léčit naši černou duši.

Jako neočkovaní budeme skvěle připraveni na černou budoucnost na černém trhu, což nakonec vyhodnotíme jako trefu do černého.

Příspěvek byl publikován v rubrice Chodec Optimista. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.