7.1.2018 12:06 CESTA DO PEKEL
Vždy mě občerství diskuse s mladými lidmi. Vytrhne mě totiž ze zajetí mých stařeckých myšlenkových stereotypů. Dychtivě hltám jejich představy o životě a o budoucím světě, jehož obrysy se dnes připravují a v němž oni budou žít.
V nyní absolvované debatě zaznělo přesně toto: „Nesmíš věřit tomu, co se píše na internetu.“
Očekával jsem sice variaci ve tvaru: „Nesmíš věřit všemu, co se píše na internetu.“, ale výše formulovaná myšlenka mě dohnala k intenzivnějšímu přemýšlení a hlavně mě dohnala k akci.
Na stařeckou úvahu o obavách ze současné imigrační vlny jsem vyslechl antiheretický názor, že mladí obavy nesdílejí, protože dosud nepotkali nepřátelského imigranta tváří v tvář. S tím lze souhlasit, ani já stařec jsem nepotkal nepřátelského imigranta tváří v tvář. Odtud byl jen krůček k akci.
Založil jsem cestovní kancelář.
Pro nově založenou cestovní kancelář jsem zvolil přiléhavý název: CK Malmö.
Z názvu je zřejmé, že se nejedná o typickou výletní cestovku, zavazadlové prostory jejíchž autobusů budou přecpané slunečníky, lehátky a opalovacími krémy.
Očekávám dramatický nárůst zájmu o cestování a proto jsem najmul celou flotilu autobusů Volvo. Zřídil jsem desítky telefonních linek, aby překotné objednávání neselhalo na nedostupnosti mé jedinečné nabídky. Masívní reklamu jsem vynechal – dobrá a opravdová služba si své zákazníky najde sama, zejména mezi mladými lidmi.
Nepatrně jsem zaváhal při zveřejnění inzerátu na internetu. Mladí totiž nevěří tomu, co se na internetu píše. Uvidíme, kdo nakonec bude na cestě do pekel.