ŽLUTÝ BULVÁR

Termín Žlutý tisk (Yellow Press) vstoupil do povědomí soubojem dvou newyorských novin New York World a New York Journal, které bojovaly o zájem čtenářů ve stylu bulváru také s využitím křiklavých barev. Žlutá barva stále přitahuje, ale zdatně jí nově konkuruje jiná barva.

Rudé barvy jsme se rádi zbavili. Chvíli se zdálo, že nás ovládne modrá barva, ale s nástupem Topolánka začala blednout a je na odchodu. Oranžová jakbysmet. Na výsluní se dostává barva zelená.

Co je zelené, to přitahuje pozornost dotačních veksláků. Na zelené barvě se dá slušně vydělávat. Chceme-li něco výhodně prodat, obarvíme to nazeleno a dáme tomu environmentální certifikát. Zelený tisk to oslaví.

Ošklivé spalovací auto vyměníme za zelené elektroauto. Zelený tisk zajásá. Až nám elektroauto zežloutne, vyměníme ho za zelenou elektrokoloběžku. Zelený tisk zajásá. Až nám elektrokoloběžka zežloutne, vyměníme ji za zelené boty. Zelený tisk zajásá. Až nám boty zežloutnou, vyměníme je za zelené posedávání doma.

Zelený tisk taky zežloutne. Stane se žlutým bulvárem.

Příspěvek byl publikován v rubrice Chodec Optimista. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.